21.11.2011

Bradul de Craciun - idei decorare impodobire

Idei decorare a bradului de Craciun. Decoratiuni, ornamente, globuri, instalatii lumioase, pare complicat atunci cand trebuie sa impodobim bradul de Craciun, sau nu :). Tot ce stiu este ca in fiecare an vreau sa impodobesc bradul diferit si mai frumos decat anul precedent. Pentru asta, ma inarmez cu rabdare, aleg cel mai mare brad din piata, ajung acasa si constat ca nu am suficiente decoratiuni, globuri sau trebuie sa suplimentez instalatia luminoasa. Astfel, dau repede o fuga la magazinele ce comercializaeaza produsele mai sus amintite, cumpar tot ce am nevoie si ma intorc acasa. Cu toate decoratiunile insirate in fata bradului (cu melodia Fuego - "Impodobeste mama bradul"  - :)) glumesc ) incep sa ma gandesc.... tot ce stiu ca regula de baza este ca mai intai trebuie pusa instalatia lumioasa. Si apoi ?

Anul acesta m-am hotarat sa ma inspir pentru impodobirea bradului de Craciun de la cei de "afara". Am aruncat un ochi pe internet si iata ce am gasit:



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu